Olen uusi täällä. Tähän mennessä olen pitänyt blogia vain tuolla Tumblr- sivustolla ja halusin nyt luoda blogin myös suomenkieliselle sivustolle. 
Olen sairastanut masennusta jo monen monta vuotta. Pidin myös omaa päiväkirjaa kauan, kunnes lopetin.

Havahduin eräänä päivänä ja huomasin kuinka pohjalla olen. En kyennyt muistamaan milloin olen viimeksi ollut onnellinen. Mitä se edes tarkoittaa?

Ja ei, tämä ei ole mikään angstausblogi. Haluan jäsentää tänne ajatuksiani avoimesti ja etsiä menneisyydestäni syitä siihen, miksi olen tällainen ja sitä kautta pikkuhiljaa yrittää parantua tästä. Ammattiauttajan apu on ollut mielessäni aina, mutta kynnys sellaiselle hakeutumiseen on vieläkin liian suuri. 
Olisi hienoa, jos joku täällä pystyisi samaistua ajatuksiini ja/tai kokemuksiini. Toivon paljon kommentteja ja palautetta - asiallisella tasolla tietenkin.

It's good to be here.

-Iina